2015. április 12., vasárnap

Az e-cigis kezdetek

Jocek vagyok
kb 20 éve dohányoztam mikor rájöttem ez már nekem nem jó!
Ezért elkezdtem kutakodni , hogyan is tudnák egyszerűen leszokni,
Persze próbáltam a mágneses cuccot és egyéb gyógyszeres kezelést is.
Továbbá egy híres leszoktató programot is de a nevét szándékosan nem írom le !
Tehát kerestem az e cigi 
2014 Februárban megvásároltam az első készletemet egy ego kezdőszettet
650 akuval
Előre látó voltam és be akartam biztosítani magam ezért dupla akkuval rendeltem 
Sajnos ez már a szabályzást követően volt ezért hát nikotinos levest nem kaptam hozzá....
Jött a pótlós ...br nem vált be
Mint kezdő e cigis a dohányos ízeket preferáltam
Majd egyre több videó és fórumozás után rájöttem hogyan tudok nic tartalmú leveshez jutni
Ezzel elkezdődött az átszokásom....
Mára szerintem ennyi holnap folytatom
Hozzáteszem ezt a blogot Bleki tanácsára kezdtem el hogy részt tudjak ezzel is járulni a az e cigi korlátozása elleni törvénykezéshez!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése