2015. április 22., szerda

E-cigijeim Lavatubie 3.2

Szóval
Kinéztem a következő lépést magamnak ez a lavatubie 3.2
A facebookon valamelyik börzén ki is szúrtam a készüléket
Sajnos kicsit használt de adtak hozzá ajándékba elemet és töltőt is potom pénzért
Fel voltam rá készülve hogy egy elég használt készülék tulaja leszek de azért izgalommal belevágtam...
Az elkövetkező néhány napot tűkön ülve vártam hogy megérkezzen végre a ekésség.

Eljött hát a várva várt pillanat és megjött izgalomtól szinte remegve már a kocsiban kibontottam a csomagot hogy a szent Grált végre a kezemben tarthassam :-)
Beletuszkoltam az elemet (már vezetés közben) és három villanás :-)
5x pover gomb nyomkodás semmi
Na mindegy majd ha hazaértem
Tehát level 2 elem betesz 3 villanás remek....
Bekapcsol semmi
Hátha az aku halott töltőre vele a töltő zölden világít tehát fel van töltve...(Közben az aku keresés a facén ahol nagyon gyorsan sok használt akut bontott laptop akut akartak adni bár mindegyik sajnos elég messze)
Na írás az eladónak hogy mit rontottam el...
Ő mondta mielőtt feladta még jó volt még kontakt sprayval is átmosta...
Hát ez gáz
Tehát immár idegből nyomkodtam és láss csodát sokadik nyomás után bekapcsolt hurrá!
Mivel már az eladó is idegeskedett ez miatt írtam neki a sikerről :-)
Tehát a kis helix patronomat rátekerve 3.1V kellemes gőzölésbe kezdtem
De azért kísérletező típus lévén persze egyre nagyobb teljesítményi tartományba hajszoltam a kicsikét amíg csak éget ízt nem éreztem ez 4.5V volt.
Hát kezdtem keresgélni az újjab kazánt hogy jobb íz gőzt tudjak elérni
egyik kedves varpertársam fel is ajánlott egy fogger 4 ill egy panzer dripert.
időközben kiderült hogy a gépezet a használat során igen csak elkopott és a középső menet nem tartotta meg a kazánokat. :-(
Legközelebb a javítás veszem elő :-)


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése